5.07.2011

SCIAGAM

Postanowiłem nazwać arta na cześć wprowadzonego w kwietniu dodatku ściągam/schowek. Miała to być mała rewolucja i krok do przodu jeśli chodzi o stronę warezową. Wtedy nawet i ja byłem pełen optymizmu, że po latach DW znów zacznie być potęgą linków, gdzie wszystko jest przejrzyste i łatwe do znalezienia.
Koniec z przeszukiwaniem setek stron spamu i martwych linków, by odnaleźć interesującą nas wersję - przecież mamy DW bota, który wywala "deady", a dodatkowo działa akcja stop remote, czyli w download mamy same pewniaki zgodne z opisem w poście! Jednak wszystko co dobre, szybko się kończy. Zaczął się lipiec, przeszliśmy niedawno z ery filesonic do ery wupload i wszystko wróciło do "normy".

Pisałem już wcześniej, że DW bot stoi i "czeka" na poprawki. Poprawek szybko nie będzie, bo slawa nie ma, a qspy wymyśla teraz kolejny sposób na dodatkową kasę - svip+, svip++ i chuj wie co tam jeszcze. To tylko potwierdza moje niedawne słowa, że dziesiątki rzeczy czeka w kolejce, a admin zajmuje się pierdołami. Inaczej nazwać nie można dodawania plusa do rangi... Akcja stop remote - temat dosłownie umarł. Zajrzałem z ciekawości ostatnio co słychać w naszym downloadzie. Widok mnie nie zaskoczył - 90% dodających to konta o stażu mniejszym niż miesiąc, nie podpisujący prawidłowo releasów + oczywiście wupload.com. Wszelkie zgłaszanie dało wielkie nic i ewidentne multikonta szaleją sobie dalej.

No i kolejny problem, który ciągnie się miesiącami - graficzny pierdolnik, błyszczące reklamy, obrazki na pół strony - plaga prosta do likwidacji, jednak ekipa musi sobie na spokojnie przemyśleć, czy aby na pewno nie skrzywdzą 13 latka zbierającego na batonika.

Jazin:
Póki co w ekipie uznajemy, że im więcej tych obrazków w poście, tym dający te obrazki bardziej zniechęci niż zachęci do ściągania ze swoich linków. Jednak problem staje się coraz większy. Przedyskutujemy to w dziale M.

W tym całym syfie nawet zastanawiam się, czy to konkurencja nie podrzuca takiego gówna do odstraszania userów. Bo jak inaczej można nazwać te jebane ozdobniki tworzone przez mistrzów painta?

demo1 | demo2 | demo3

Już nie wspomnę o fake screenach, wszak mogą być one odzwierciedleniem fabuły, a nie jakości. Dodatkowo żałosne grafiki z ustawianymi ocenami w innym poście z dopiskiem "tak ode mnie ściągają". Pewny upload od vip, srip, legendarny, etc. Każdy ciuła, tylko gdzie się godność jakakolwiek podziała?

gapoin:
(...) u mnie agencja towarzyska na ulotkach tak samo się reklamuje

Cóż, administrator woli robić nowe rangi i linki do youtube, niż usprawniać kulejącą wizytówkę forum. Pocieszmy się, że przynajmniej mamy nowe hostingi do odpracowań warnów...