25.07.2011

DonKUSPAJesko




















Czyż to nie piękny cover? Wielkie propsy ode mnie dla desru crew za projekt "don kuspajesko". Chyba do tej pory najlepsza prowokacja i pomysł związany z naszym kochanym adminem. Nie mam pojęcia czemu filmiki na YT z trackami donkuspajeska zostały wywalone, niemniej pomysł i wykonanie genialne. Album "diss na serwerownię" nie ujrzał ostatecznie światła dziennego, ale mam osobiście nadzieję, że to nie koniec projektu. 
DonKUSPAJesko:
Witam, tu administrator.

Moj nick operacyjny to DonKUSPAJesko. Moje zainteresowania to: rozporzadzanie judaszowymi srebrnikami, tworzenie techna najwyzszej proby, czasem rapu oraz wiele innych.

W parze z parodią DonGURALesko szły również prowokacje z przeróbkami zdjęcia q, czy też same reklamy desru z bardzo oryginalnymi nazwami tematów.






















News może i lekko przeterminowany, ale chciałem przy okazji zaapelować o resztę screenów i opis całego zajścia przez autorów prowokacji. Przeciwnicy q nie śpią i mają coraz lepsze pomysły - beka z kuspaja w najlepszym wydaniu. Czekamy na reaktywację desru i dalszą działalność jego użytkowników hehe. Macie te nuty?