27.07.2011

Kilka pytań do...

...Furiona i xxTianoxx - bekowych członków ekipy. Ten pierwszy sam zresztą oficjalnie przekazał pałeczkę, jeśli chodzi o dziecinne zachowanie. Tylko, że on nie był jeszcze w ekipie zakładając temat "czy można kupić moda", a tiano z długim już stażem wymyśla coraz to nowe absurdy.




xxTianoxx

1. Długi staż na forum, wiele linków - mimo to, zaczepki ze strony moderacji i nieprzychylne komentarze. Skąd to się bierze?

Witam , myślę że jest to dlatego , że niektórzy zazdroszczą tego ile mam postów na forum i stażu i chcieli by być na moim miejscu ;)

2. Myślisz, że masz szanse na awans? Jeśli byłby publiczny nabór, to co uwzględniłbyś w "liście motywacyjnym"?

Tutaj nie chciałbym tego za bardzo komentować, nie jestem od oceniania swoich szans , natomiast jeżeli by był taki jak to piszesz nabór to bym wypisał swoje osiągnięcia na forum , pomysły z działu uwag , uważam że moderacja DW byłaby bardzo fajnym zajęciem :)

3. Jeśli Twoje szanse są bardzo odległe, albo żadne - zwłaszcza po słowach ludzi z moderacji - jaki masz cel w przesiadywaniu w ekipie?

Z siedzenia w ekipie i linkowania mam dużo przyjemności,tak więc ciągle widzę w tym sens :)

4. Kogo cenisz/podziwiasz w ekipie? Wzorujesz się na nim?

W ekipię podziwiam i cenię wiele osób , od administratora, którego darzę szczególnym szacunkiem , po wspaniałą moderację i wytrwałych uplinkerów i uploaderów :)

5. Jeśli jesteśmy w temacie awansów - kto na dzień dzisiejszy jest pierwszy w kolejce Twoim zdaniem?

Ciężko jest mi ocenić,wielu członków robi naprawdę dobrą robotę i zasługują na awans :wink:

6. Jak zapewne zauważyłeś, Twoje tematy często irytują innych, gdyż nie mają często sensu. Jaki masz w ich zakładaniu?

Ludzie często mi zazdroszczą , czego bym w moim temacie bym nie napisał to i tak on będzie zły , sens mam bo jestem pewien że w głębi serca,do ludzi on trafi.

7. Jak oceniasz swoją pozycję w ekipie DW?

Myślę,że jest ona całkiem mocna,bo mam spory staż :)

8. Załóżmy taką sytuację - dostajesz dzisiaj bana od q za "działanie na szkodę dw" - nie wiesz za co. Przy próbie dowiedzenia się czegokolwiek Twoje posty są wywalane. Co robisz?

Jeżeli stałoby się tak to oznaczałoby to , że porządnie zawiniłem i bana dostałem słusznie. Na DW nic nie dzieje się bez przczyny , a ja na szkodę forum nie zamierzam działać tak więc niczego się nie obawiam ;)

9. Jak Twoim zdaniem za pół roku będzie wyglądało DW i jego ekipa?

Moim zdaniem dw będzie jakby to po angielsku powiedzieć more greatest, tak samo ekipa , cały czas się rozwija przecież :)

10. Co najbardziej cenisz w DW, a czego Ci brakuje?

Na DW najbardziej cenie ilość linków,przyjazną ekipę,solidną moderację i administrację,nie brakuje mi niczego :D





FurioN


1. Kawał czasu w ekipie - czujesz już oznaki wypalenia?

Do ekipy jako tako dołączyłem w lutym 2008 roku więc owszem szmat czasu już w niej jestem ale nadal czuje, że mam zapał. Oczywiście nie powiem, że nie przytrafiają się dni w których nic mi się nie chce ale ogólnie nie odmawiam pomocy użytkownikom i staram się być aktywnym bo nadal sprawia mi to frajde ;)

2. Obecnie mamy tylko jednego wyróżniającego się supermoderatora, więc możliwość awansowania któregoś M nie jest abstrakcyjna. Czujesz, że masz szansę? W jaki sposób byś ją wykorzystał?

Nie mnie to oceniać, SM'ów mamy pięciu i każdy jest niezbędny oczywiście Bogdan to jest lider, przywódca i bardzo cenimy jego zaangażowanie aczkolwiek TK, Jazin, Scoob czy Deus również bardzo rozwijają forum :)

3. Na jakie kryteria zwracasz uwagę rekrutując uploaderów?

Czy spełniają wymagania podane w temacie, nie ma jakichś szczególnych tajemnic ;)

4. Konsultujecie z Bogdanem każdą decyzję, czy też działacie na własną rekę? Jak się z nim współpracuje?

Konsultujemy to on jest moim mentorem i to ja z nim współpracuje, świetnie się dogadujemy gdyby nie on to... (hehe) :)

5. Dużo pracy w ostatnich dniach dla moderacji i prędzej, czy później trzeba będzie kogoś awansować. Masz jakieś typy?

Zobaczymy to wewnętrzna sprawa ekipy ;)

6. Mimo sympatii znacznej części użytkowników, wiem też, że niektórzy rozliczają Cię z wpadek z przeszłości i źle oceniają Twoje obecne decyzje. Wyciągasz wnioski z konstruktywnej krytyki, czy idziesz swoim torem?

Oczywiście, że nie chce tkwić w błędzie i zawsze przyjmuje uzasadnione słowa krytyki, wiem o co chodzi z tym pytaniem :mrgreen: i podejrzewam, że będzie się to za mną ciągnęło już zawsze ale cóż mam się z czego teraz pośmiać :P

7. Wiele zamieszania wprowadziła decyzja o reformie uploaderów. Uderza przede wszystkim brak trzymania się ustalonych zasad - banujemy remote, następnie promujemy. Jak to się stało?

Staramy się wszystko robić dla dobra DW i nigdy nie chcielibyśmy sami sobie szkodzić, czas pokaże ;)

8. Nie boisz się o renomę grupy uploader i samego forum? O kpiny z jej członków? Wieści u konkurencji rozejdą się szybko i możecie na tym ucierpieć.

To nie jest tylko moja decyzja ale staraliśmy się przewidzieć kilka scenariuszy ;)

9. Planowane są jeszcze jakieś zmiany w ekipie?

Jak będą to wszyscy się dowiedzą ;)

10. Jak wyobrażasz sobie stan grupy Twoich podopiecznych za np pół roku? Co się zmieni?

Widzisz ciężko mi ocenić ale jestem dobrej myśli, wbrew pozorom nie schodzimy z jakości, a jedynie idziemy z duchem czasu i pamiętajcie, ze chcemy dobrze, nigdy byśmy nie działali dla szkody forum.